Lite allmän info

Hej!
Idag har vi en fin höstdag i Norrland, och jag syr mössor så det ryker ;0)
Även en del dregglisar

För tillfället tar jag inga stickbeställningar, endast sydda plagg

Har gjort en ändring i betalningsrutinerna
Om man beställer mössa med namntryck, så syr jag och trycker först när betalningen syns på mitt konto

När Ni gjort en beställning och fått betalningsinfo från mig, så vill jag att pengarna finns på mitt konto inom 5 dagar
Inga plagg skickas förrän betalning är gjord

OBS OBS OBS OBS OBS
Det finns undantag från betalningsrutinerna!

Hoppas detta är okej!

Kommer skaffa en emailadress som ni kan göra beställningar och förfrågningar på, den lägger jag upp under Betalningsinfo när den är fixad

Ha en go dag!

Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0